Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

Algemene voorwaarden

HANDELSVOORWAARDEN

 

1. ALGEMENE INFORMATIE

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing wanneer u goederen bestelt op POMPdeLUX.dk. Alle overeenkomsten worden gesloten in het Deens.

POMPdeLUX.dk is eigendom van;

POMPdeLUX ApS

AP Møllers Alle 55,

2791 Dragør

CVR-nr.: 44817934;

Zodra u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u per e-mail een orderbevestiging van uw aankoop. Wij raden u aan dit document op te slaan.

U heeft altijd het recht om uw aankoop te annuleren binnen 14 dagen vanaf het moment dat u uw goederen heeft ontvangen, zoals beschreven in de sectie "Herroepingsrecht".

Daarnaast valt uw aankoop onder de gebrekenregeling van de Koopwet, waarover u meer kunt lezen in het hoofdstuk ‘Klachten en verkeerd geleverde goederen’.

Wij behandelen uw persoonsgegevens vertrouwelijk. Lees hier ons Beleid inzake persoonlijke gegevens, waarin wordt uitgelegd hoe wij de informatie gebruiken die u ons verstrekt in verband met de bestelprocedure en uw gebruik van de website in het algemeen.

2. BESTELPLAATSING

Het plaatsen van een bestelling via onze website is geen juridisch bindende overeenkomst. POMPdeLUX heeft daarom de mogelijkheid om je bestelling te annuleren vanwege drukfouten, betalingsfouten, technische problemen, leveringsfouten, prijsfouten, over verkocht goederen en dergelijke. Pas nadat wij de door u bestelde goederen hebben verzonden, ontvangt u een bindende orderbevestiging/factuur. Wanneer u via onze website een bestelling heeft geplaatst, stuurt ons systeem u automatisch een e-mail waaruit blijkt welke goederen u heeft besteld. Het is slechts een elektronisch ontvangstbewijs voor de ontvangst van uw bestelling. U dient zich ervan bewust te zijn dat de automatische reactie (via e-mail) geen juridisch bindende orderbevestiging is waarmee een overeenkomst tot stand is gekomen. Als u de e-mail waarin staat welke goederen u heeft besteld niet ontvangt, hebben wij uw bestelling niet ontvangen. De overeenkomst is pas bindend als je een e-mail van POMPdeLUX hebt ontvangen met de mededeling dat wij het artikel hebben verzonden.

 

3. BETAALMETHODEN

U kunt betalen met:

ApplePay, GooglePay, Visa, Visa Electron, MasterCard, EuroCard, PayPal en aankoop op factuur via Klarna.

Pas wanneer uw goederen ons magazijn verlaten, wordt uw betaling van de gekozen betaalmethode afgetrokken.

Betaling met creditcard

U kunt bij ons veilig gebruik maken van uw betaalkaart. Ons betalingssysteem is PCI-gecertificeerd via onze betalingsverwerver. Er zijn geen kaartkosten verbonden aan het betalen met een creditcard op POMPdeLUX.dk.

Als u met een kaart betaalt, wordt u gevraagd uw persoonlijke kaartgegevens in te voeren.

Tweefactorauthenticatie voor aankopen op POMPdeLUX

Om de veiligheid van online aankopen te vergroten heeft de EU besloten dat ALLE online winkels tweefactorauthenticatie moeten invoeren. Wanneer een betaling met twee beveiligingsfactoren moet worden goedgekeurd, zorgt dit voor nog meer veiligheid en identificatie – bij online betalingen. Op deze manier wordt het voor IT-criminelen moeilijker gemaakt om de kaart te misbruiken.

Verificatie van u als klant kan op verschillende manieren, of met een wachtwoord via SMS, afhankelijk van welke methoden uw bank ondersteunt.

Voor u als klant betekent dit dat u uw betaling bij POMPdeLUX nog een extra keer moet goedkeuren en bevestigen voordat uw aankoop kan worden afgerond. Deze goedkeuring is doorgaans van toepassing op alle aankopen boven € 30,-.

Hoe ver van tevoren wordt geld op mijn kaart gereserveerd?

Als u winkelt met een debetkaart op POMPdeLUX.dk (Visa Debit of Mastercard), wordt na voltooiing van de bestelling een bedrag op uw kaart gereserveerd dat overeenkomt met het totaal van uw bestelling. Zodra uw bestelling is ingepakt, wordt het geld van uw kaart afgeschreven, waardoor de reservering wordt geannuleerd.Als u uw bestelling annuleert, zullen wij de kaartuitgever onmiddellijk op de hoogte stellen om de reservering te verwijderen. Wanneer de reservering wordt geannuleerd, hangt af van uw overeenkomst met de kaartuitgever.

Factuurbetaling via Klarna AB

Wij bieden factuurbetaling aan in samenwerking met Klarna AB. De betalingstermijn bedraagt ​​30 dagen. Voor uw factuur worden kosten van € 3,- in rekening gebracht als u de factuur als betaalmethode gebruikt. De factuur wordt verzonden naar het e-mailadres dat u opgeeft bij de aankoop.

• Klarna-factuur: Krediettermijn van 30 dagen vanaf de dag waarop de goederen zijn verzonden. Hier vindt u de voorwaarden voor de factuur

 

Lees hier meer over Klarna en hun algemene voorwaarden.

Gedeeltelijke betaling via Klarna.

Klarna geeft je de mogelijkheid om gebruik te maken van gedeeltelijke betaling van je factuur,

Lees hier meer over Klarna gedeeltelijke betaling en hun voorwaarden.

Klarna Betaal nu

Klarna geeft je ook de mogelijkheid om hun Pay Now te gebruiken. Het geeft u de mogelijkheid om via een bankoverschrijving rechtstreeks vanaf uw bankrekening te betalen.

Lees hier meer over Klarna Pay Now en hun algemene voorwaarden.

 

Betaling met PayPal

Wij bieden de mogelijkheid om met PayPal te betalen (Verzendkosten € 3,-). PayPal is een online betaaldienst waarmee u veilig, gemakkelijk en snel kunt betalen bij webwinkels. Uw bank- of creditcardgegevens worden alleen op PayPal opgeslagen. Lees informatie over PayPal: Hier.

 

4. PRIJZEN EN LEVERING

Op POMPdeLUX.dk zijn alle vermelde prijzen voor goederen, exclusief verzendkosten en andere kosten, maar inclusief belastingen, BTW en heffingen.

Lees meer over verzendkosten en bezorgopties onder Verzenden en bezorging.

 

 

 

Munteenheid

De prijzen online variëren afhankelijk van het land waarin uw afleveradres zich bevindt. Bovenaan de pagina kunt u uw landkeuze wijzigen. Houd er rekening mee dat de verandering van land invloed kan hebben op de prijs/valuta en verzendkosten.

 

Leveringsvoorwaarden

Wij bezorgen op particuliere adressen met DHL. Bij ontvangst/ophaling dient een ontvangstbewijs van de goederen te worden afgegeven. De ontvangstbevestiging wordt door uzelf of andere personen op het afleveradres gemaakt en heeft een bindende werking voor u. Houd er rekening mee dat u na levering het risico van het artikel draagt.

Voordat u de ontvangst van het pakket bevestigt, is het verstandig om de verpakking van het pakket te controleren. Als de verpakking van het pakket beschadigd is, raden wij u aan het pakket te weigeren. U kunt nu een klacht indienen bij de rederij/afleverpunt/pakketwinkel en/of contact opnemen met onze klantenservice, zij kunnen u verder helpen.

Mocht de inhoud van het pakket beschadigd zijn, neem dan ook contact op met onze klantenservice. U kunt contact opnemen met de klantenservice via e-mail hello@pompdelux.nl . Als u wilt klagen over eventuele fouten en onvolledigheden, dient u ons hiervan op de hoogte te stellen. Lees meer onder het kopje Klachten.

Verzending

Wanneer u winkelt op POMPdeLUX.nl, kunt u er vrij voor kiezen om uw goederen te laten bezorgen met DHL. Alle goederen worden als pakketpost verzonden en u kunt uw pakket daarom via track & trace volgen vanaf het moment van verzending tot aan de bezorging. Bekijk hier meer informatie en uw verzendopties.

5. HERROEPINGSRECHT

Als u een artikel wilt retourneren, heeft u 14 dagen herroepingsrecht vanaf de dag dat u het artikel ontvangt. U hoeft ons alleen maar op de hoogte te stellen door hier of onderaan de website in te loggen op ons retourportaal. Log in met je e-mailadres en je ordernummer en vertel ons wat je wilt retourneren. Stuur het artikel terug. U moet de retourzending zelf betalen, maar als u zich in een EU-land bevindt, kunt u een vooraf betaald retourlabel afdrukken in het retourportaal. Voor niet-EU-burgers (behalve Noorwegen) moet u zelf voor de retourzending zorgen.

Wij trekken de waarde van uw geretourneerde goederen af ​​met behulp van het bijgevoegde retourlabel – bekijk hier de prijzen

Houd er rekening mee dat u het product binnen 14 dagen vanaf de dag waarop u heeft laten weten dat u spijt heeft van uw aankoop, moet retourneren.

Het is belangrijk dat het artikel wordt geretourneerd met hangtags en in dezelfde ongebruikte staat als toen u het ontving, zodat u uw volledige aankoopbedrag terugkrijgt. Als u uw artikel wilt retourneren, heeft u 14 dagen herroepingsrecht vanaf de dag dat u het artikel ontvangt. Wanneer u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht, dient u uw retourzending aan te melden in het retourportaal. Onderaan www.pompdelux.dk vindt u een link naar dit portaal. De opzegging kunt u ook doen door te schrijven naar hello@pompdelux.nl . In uw bericht moet u ons duidelijk maken dat u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht. Daarna heeft u 14 dagen de tijd om het artikel te retourneren.

 

Retourneren:

 

  1. Registreer uw retourzending in het retourportaal. Scan de QR-code hieronder of vind de link op www.pompdelux.nl.
  2. Verpak het artikel – de verzendzak waarin u uw artikelen heeft ontvangen, kan opnieuw worden gebruikt.
  3. Breng het bijgevoegde retourlabel aan op uw retourpakket. Als u het kwijt bent, kunt u in het retourportaal een nieuw label afdrukken.
  4. Geef het retourpakket af bij het dichtstbijzijnde afleverpunt.

 

Et billede, der indeholder tekst, skærmbillede, kvadratisk, krydsogtværs

Automatisk genereret beskrivelse

 

Retourneren of verkeerde levering: 

Om een volledige terugbetaling te ontvangen, moet het artikel met hanglabels en in dezelfde staat worden geretourneerd als waarin u het heeft ontvangen. Als u een artikel retourneert en ons vooraf gefrankeerde retourlabel wilt gebruiken, trekken we slechts €8,95 af van de waarde van uw geretourneerde artikelen. In geval van een verkeerde levering kunt u contact opnemen met onze klantenservice via hello@pompdelux.nl.

In uw bericht moet u ons duidelijk maken dat u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht. Daarna heeft u 14 dagen de tijd om het artikel te retourneren.

U kunt er ook voor kiezen om ons standaard herroepingsformulier te gebruiken en deze te retourneren. U vindt deze bij uw orderbevestiging.

Indien u spijt heeft van uw aankoop, dient het pakket geretourneerd te worden naar:

POMPdeLUX

C/o Textile Logistics

Hi-Park 441 B+C

7400 Herning

Denmark

U kunt dit niet ongedaan maken door eenvoudigweg de ontvangst van het artikel te weigeren, zonder ons hiervan tegelijkertijd duidelijk op de hoogte te stellen.

Terugbetaling

Wij storten uw geld altijd terug op hetzelfde betaalmiddel waarmee u uw goederen heeft betaald. Het geld wordt uiterlijk 14 dagen na de dag waarop wij uw annuleringsmelding hebben ontvangen, teruggestort.

Wij kunnen het bedrag inhouden totdat wij de goederen hebben teruggekregen of u een bewijs van verzending van de goederen heeft gestuurd, afhankelijk van wat zich het eerst voordoet.

 

De staat van het artikel op het moment dat u het terugstuurt

U bent alleen aansprakelijk voor waardevermindering van de goederen die het gevolg is van een andere behandeling dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Dit betekent dat het product kan worden gepast alsof het in een fysieke winkel staat. Als het artikel meer is gepast dan hierboven beschreven, beschouwen wij het als gebruikt, wat betekent dat als u de aankoop annuleert, u slechts een deel of niets van de aankoop terugkrijgt bedrag terug, afhankelijk van de commerciële waarde van het artikel. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen, dient het product alleen getest te worden, maar niet in gebruik genomen te worden.

Let op: U bent zelf verantwoordelijk voor eventuele schade die ontstaat tijdens het retourtransport. U heeft geen recht op restitutie van de bezorgkosten als u uw aankoop gedeeltelijk annuleert.

Houd er rekening mee dat u verantwoordelijk bent voor het pakket/de goederen totdat wij ze ontvangen. Bewaar daarom het ontvangstbewijs van de bezorging en het eventuele track & trace nummer.

Opmerking! Wij ontvangen geen pakketten die onder rembours worden verzonden.

 

6. KLACHTEN EN ONJUIST GELEVERDE GOEDEREN

Bij POMPdeLUX staat kwaliteit centraal. Als u, tegen de verwachting in, fouten of defecten in een product tegenkomt, valt uw aankoop onder de Deense wet op de verkoop van goederen, inclusief de regels voor gebreken, en heeft u een klachtrecht van 24 maanden op alle producten.

U moet binnen een "redelijke" tijd adverteren nadat u een eventueel tekort aan het product heeft ontdekt. Wij raden u aan zo snel mogelijk te adverteren. Een klacht die binnen twee maanden nadat u de storing heeft ontdekt, verschijnt, is altijd op tijd.

Hoewel wij bij POMPdeLUX onze uiterste best hebben gedaan om kleuren en kwaliteiten zo nauwkeurig mogelijk weer te geven, kunnen computerkleuren en schermresoluties variëren. Kleine kleurafwijkingen worden daarom niet beschouwd als een defect in de zin van de Deense wet op de verkoop van goederen.

Het retourneren van een klacht is uiteraard kosteloos voor u.

Zo doe je het:

Als u een claim wilt retourneren:

Claim uit alle landen:

1. Log hier in op ons retourportaal – gebruik uw e-mailadres en bestelnummer en vertel ons welk artikel defect is

2. Upload foto's in het portaal van de fouten

3. Onze klantenservice neemt contact met ons op voor de volgende stap

Er wordt dan contact met u opgenomen over het verdere traject. Houd er rekening mee dat u mogelijk wordt gevraagd het artikel fysiek terug te sturen voor een definitieve beslissing.

Zo kunnen wij op basis van jouw gegevens zo snel mogelijk een oplossing bieden voor het probleem.

Wij betalen het aankoopbedrag terug als wij het artikel retour hebben ontvangen, tenzij je een nieuw artikel ontvangt in ruil voor het originele artikel. Bij afgewezen klachten wordt er direct contact met u opgenomen.

Houd er rekening mee dat u verantwoordelijk bent voor het pakket/de goederen totdat wij ze ontvangen. Bewaar daarom zowel het postbewijs als het eventuele track & trace nummer. Houd er rekening mee dat wij geen pakketten in ontvangst nemen die onder rembours worden verzonden.

Verkeerd geleverde goederen

Als je een verkeerd artikel ontvangt, neem dan eenvoudig contact op met onze klantenservice via hello@pompdelux.nl en zij helpen je verder

Bij verkeerd geleverde goederen is de retourzending eveneens gratis.

 

7. ANDERE VOORWAARDEN

Koekjes

Wanneer u pompdelux.dk voor de eerste keer bezoekt, ziet u onze cookiebanner, waar u de mogelijkheid heeft om onze cookies te accepteren.

Meer informatie over cookies vindt u hier.

Toegang tot klachten

Als u een klacht wilt indienen over uw aankoop, dient u contact op te nemen met onze klantenservice via hello@pompdelux.nl

Als we er samen niet uitkomen, kunt u een klacht indienen bij het Centrum voor Klachtenresolutie, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.

U kunt een klacht indienen bij het Centrum voor Klachtenoplossing via het Klachtenportaal voor Nævnenes Hus.  

Bij het indienen van een klacht kunt u ook gebruik maken van het online klachtenportaal van de Europese Commissie. Dit is met name relevant als u een consument bent die in een ander EU-land woont.

Klachten worden hier ingediend. Bij het indienen van een klacht dient u ons e-mailadres hello@pompdelux.nl te vermelden.

Keuze van recht en locatie

Elke overeenkomst die tussen ons wordt aangegaan op basis van deze algemene voorwaarden, wordt beheerst door de Deense wetgeving. Elk geschil wordt beslecht door de gewone Deense rechtbanken.